Pracownik administracyjny w Dziale Legislacji


UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:

Pracownik administracyjny w Dziale Legislacji
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania na stanowisku:
  • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych;
  • redagowanie i aktualizacja bazy wewnętrznych aktów prawnych w systemie elektronicznym;
  • przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Rektora, Prorektorów, Kanclerza i Kwestora;
  • obsługa administracyjna komisji dyscyplinarnych dla studentów i studentek oraz dla doktorantów i doktorantek, w tym ewidencja i archiwizacja wydawanych decyzji;
  • przygotowywanie projektów decyzji wydawanych przez Rektora i Prorektora do spraw Kształcenia i Dydaktyki w indywidualnych sprawach osób studiujących oraz doktorantów i doktorantek.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja);
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy o podobnym zakresie obowiązków;
  • znajomość przepisów z zakresu szkolnictwa wyższego, działalności leczniczej, zasad techniki prawodawczej, Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa;
  • chęć pozyskiwania wiedzy i rozwoju;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy, terminowość, samodzielność, komunikatywność;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w realizowaniu zadań.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjne benefity i świadczenia pracownicze.
Wymagane dokumenty:
  • CV i list motywacyjny
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    (wzór formularza)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    (wzór oświadczenia).
Termin ważności oferty: 31.01.2025 r.
Praca lubelskie