Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/21/1003
OBOWIĄZKI:
- uczestniczenie w radach budowy,-pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,- organizowanie i koordynowanie pracy w biurze,- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej oraz finansowo-księgowej,- obsługa interesantów,- obsługiwanie urządzeń biurowych,- organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń i pomieszczeń,- kontrola przepływu informacji,- organizowanie obsługi interesantów w jednostce administracyjnej,- sporządzanie dokumentacji prawnej,- organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii,- wykonywanie bieżących poleceń przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Uprawnienia: Umiejętność pracy w grupie
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- telefoniczny: 84 639 20 53- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: sekretariat@zdi.pl lub p.pastuszak@zdi.pl

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Praca lubelskie