Pełna obsługa biura oddziału, rejestrowanie pism wychodzacych i przychodzacych zgodnie z instrukcja kancelaryjną, przepisywanie, adresowanie i wysyłanie korespondencji. Przestrzeganie obiegu dokumentów, znakowanie pisma zgodnie z zasadami systemu dziennikowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: osoba sumienna Uprawnienia: dobra organizacja pracy Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe:
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Chęć stałego podnoszenia kwalifikacji.
Miejsce pracy:
Skierbieszów
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu