COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punkty skupu zlokalizowane na terenie całej Polski.
Więcej informacji o firmie jest dostępnych na stronie www.zlomrex.pl
W związku z rozwojem Oddziału poszukujemy pracowników na stanowisku:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Zakres obowiązków:
Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami
Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji
Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO
Weryfikacja danych, wprowadzanych do BDO przez odbiorców odpadów
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów
Wsparcie administracyjne pracowników
Rozliczanie i wystawianie dokumentów księgowych
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Obsługa kasowa filii
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane w kierunku ochrony środowiska
Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
Zaświadczenie o niekaralności
Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Mile widziana znajomość IFS
Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę
Obsługa MS Office
Oferujemy:
Umowę o pracę
Pakiet ubezpieczeń grupowych
Pakiet medyczny
Możliwość finansowania przez firmę niezbędnych szkoleń