Pomoc administracyjna


Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pomoc administracyjna
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/2019
OBOWIĄZKI:
czynności biurowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa sekretariatu


Wymagania inne:

WYMAGANE: min. 4 lata stażu pracy na stanowisku sekretarka i 10 miesięcy na stanowisku lub w zawodzie pozostali pracownicy obsługi biurowej. OFERTA PRACY W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH PRZEZNACZONA DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W CHEŁMIE. Zgodnie z art. 69 Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia: pierwszeństwo w skierowaniu do udziału w formach pomocy przysługuje: 1) bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny;2) bezrobotnym powyżej 50. roku życia;3) bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych;4) bezrobotnym niepełnosprawnym;5) długotrwale bezrobotnym;6) bezrobotnym i poszukującym pracy, będącym osobami do 30. roku życia;7) bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 810 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Praca lubelskie