1.Rejestrowanie (w tym również w formie elektronicznej) zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym cudzoziemców poszukujących pracy na terytorium Polski. 2.Realizacja zadań wynikających dla PUP z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.3.Przygotowywanie dokumentacji związanej ze wznowieniem postępowania administracyjnego. 4.Aktualizacja komputerowej bazy danych obsługiwanych klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, RODO[Inne] : Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art 11 ustawy o pracownikach samorządowych, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publ, wykształcenie wyższe z zakresu administracji, mile widziane doświadczenie zawodowe w publicznych służbach zatrudnienia co najmniej 6 m-cy,
Miejsce pracy:
Biłgoraj
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju