Pomoc administracyjna - pracownik ds. rekrutacji


Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko w Chełmie
Pomoc administracyjna - pracownik ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1957
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji odnośnie rekrutacji i organizacji szkoleń jak przygotowywanie procedur rekrutacji, w tym regulaminu, formularzy zgłoszeniowych, dbałość o prawidłowość procedur rekrutacji, kompletowanie wymaganych dokumentów, troska o bezpieczeństwo danych i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

Wykształcenie: średnie w dowolnym kierunku.Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na w/w lub podobnym stanowisku.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV: ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm.

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Praca lubelskie