Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko w Chełmie
Pomoc administracyjna - pracownik ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1957
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji odnośnie rekrutacji i organizacji szkoleń jak przygotowywanie procedur rekrutacji, w tym regulaminu, formularzy zgłoszeniowych, dbałość o prawidłowość procedur rekrutacji, kompletowanie wymaganych dokumentów, troska o bezpieczeństwo danych i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie w dowolnym kierunku.Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na w/w lub podobnym stanowisku.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV: ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm.
Miejsce pracy:
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie