Kontakt z klientami, gośćmi i studentami z zagranicy (głównie Afryki) zarówno bezpośrednio, jak i drogą mailową, ustalanie terminu przyjęcia i wyjazdu gości, prowadzenie rozliczeń. Dodatkowo pracownik będzie zajmował się poszukiwaniem zakwaterowania dla studentów, kwaterowaniem studentów w znalezionych kwaterach, pomoc w kontakcie z podmiotami wynajmującymi kwatery. Osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie podstawowych działań marketingowych oraz obsługę Social Media pracodawcy, nadzorowanie pracy pozostałych pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze studentami (klientami), kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów studentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Opiekun klienta Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: OBSŁUGA PROGRAMU MICROSOFT OFFICE
Wymagania inne:
Wymagana jest znajomość języka Joruba: w mowie na poziomie: C1, w piśmie na poziomie: C1;Pigdin (tzw. Pigdin English): w mowie na poziomie: C1, w piśmie na poziomie: C1
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie