Opiekun klienta biznesowego (z językiem francuskim)
Opiekun klienta biznesowego (z językiem francuskim)
Miejsce pracy: woj. lubelskie
Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.
O dziale
Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.
Stanowisko
Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu
Zakres obowiązków:
Procesowanie zamówień na produkty w systemie
Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
Wystawienie autoryzacji do zwrotów
Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)- warunek konieczny
Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym (min. B1)- warunek konieczny
Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku
Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane
Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook
Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP)
Umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00, od poniedziałku do piątku)
W przypadku osoby pracującej zdalnie, gotowość do wzięcia udziału w trwającym miesiąc szkoleniu procesowym, które odbędzie się w naszym biurze w Szczecinie
Oferujemy:
Brak okresu próbnego - umowa na czas nieokreślony od samego początku
Możliwość pracy zdalnej
Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie
Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy, w biznesowym otoczeniu
Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
Wewnętrzne szkolenia
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej!
Brak "dress codeu"
Nowoczesne miejsce pracy
Prywatną opiekę medyczną
Imprezy firmowe
Karty sportowe
Dofinansowanie do posiłków
Dofinansowanie do komunikacji miejskiej
Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
Wiele akcji charytatywnych
Pyszną kawę i świeże owoce
Wiele akcji charytatywnych
Termin
Aplikuj już teraz! Rekrutacja zostanie zamknięta w momencie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata. Do zobaczenia!