Młodszy Specjalista / Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Wymiany Informacji i Cyfryzacji Kontroli w Departamencie Kontroli


Młodszy Specjalista/Specjalista/Starszy Specjalista/Główny Specjalista
w Wydziale Wymiany Informacji i Cyfryzacji Kontroli
w Departamencie Kontroli

Numer ogłoszenia: DK/21/72

Miejsce pracy: Warszawa/Centrala NFZ lub w TWK, w siedzibach oddziałów wojewódzkich NFZ

2 etaty / umowa o pracę

Termin składania ofert: 23.04.2021 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • opracowywanie sprawozdań okresowych w zakresie kontroli świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept;
  • opracowywanie okresowych informacji zbiorczych z realizacji działalności kontrolnej;
  • inicjowanie i realizowanie czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach w zakresie dotyczącym świadczeń opieki zdrowotnej oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, określone w art. 61x ustawy o świadczeniach;
  • prowadzenie dokumentacji czynności, o których mowa w pkt powyżej;
  • prowadzenie rejestrów:
    • upoważnień i realizacji kontroli przeprowadzanych przez departament,
    • wniosków o przeprowadzenie kontroli doraźnych,
    • dni kontroli przeprowadzanych przez podmioty wskazane w pkt 7,
    • czynności, o których mowa w pkt 3 i w ust. 8 pkt 15,
    • zażaleń, o których mowa w art.160 ustawy o świadczeniach w zakresie dotyczącym kontroli wszczętych od dnia 1 czerwca 2019 r., i czynności sprawdzających;
  • współpraca z podmiotami określonymi w art. 61b i 61c ustawy o świadczeniach w zakresie wymiany informacji i danych;
  • monitorowanie liczby dni kontroli przeprowadzanych przez departament oraz podmioty określone w art. 61c ustawy o świadczeniach u świadczeniodawców, osób uprawnionych w rozumieniu ustawy o refundacji i w aptekach;
  • przeprowadzanie analizy informacji i danych przekazanych przez podmioty określone w art. 61b i 61c ust. 1 ustawy o świadczeniach i przekazywanie wniosków z tych analiz do Wydziału Analiz Kontrolnych i Wydziału Realizacji Kontroli;
  • współpraca z Wydziałem Realizacji Kontroli oraz Terenowymi Wydziałami Kontroli I-XVI przy opracowywaniu zbiorczych informacji o wynikach kontroli koordynowanych;
  • określanie potrzeb departamentu w zakresie pozyskiwania informacji i danych od podmiotów określonych w art. 61b i 61c ust. 1 ustawy o świadczeniach i kierowanie wystąpień do tych podmiotów;
  • przygotowywanie i udostępnianie podmiotom określonym w art. 61c ust. 2 ustawy wymaganych dokumentów i informacji;
  • opracowywanie procedury bezpieczeństwa komunikacji przy realizacji zadań określonych w art. 61b i 61c ustawy o świadczeniach;
  • zapewnienie bezpieczeństwa przekazywania przez departament informacji i danych do podmiotów zewnętrznych;
  • współpraca z Terenowymi Wydziałami Kontroli I- XVI w zakresie zapewnienia komunikacji z podmiotami kontrolowanym, w sposób zgodny z wymogami określonymi w art. 61za ustawy o świadczeniach;
  • określanie, w oparciu o własne analizy oraz informacje przekazane z Terenowych Wydziałów Kontroli I- XVI i Wydziału Analiz Kontrolnych, potrzeb związanych ze wsparciem informatycznym realizacji zadań, o których mowa w dziale IIIA ustawy o świadczeniach;
  • przedstawianie wniosków i rekomendacji dotyczących wsparcia informatycznego realizacji zadań, o których mowa w dziale IIIA ustawy o świadczeniach;
  • współpraca z departamentem Informatyki w zakresie budowania systemu informatycznego wspierającego działalność kontrolną;
  • współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Centrali Funduszu w zakresie zapewnienia elektronicznego obiegu dokumentacji prowadzonej przez Departament,
  • wsparcie techniczne realizacji zadań Departamentu.
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie informatyczne, administracyjne, ekonomiczne, zdrowie publiczne;
  • minimum 5 lat pracy zawodowej na stanowisko głównego specjalisty;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
  • minimum rok pracy zawodowej na stanowisko młodszego specjalisty.

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze analizy danych;
  • ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu zagadnień dotyczących analiz i opracowań statystycznych;
  • doświadczenie zawodowe w podmiotach realizujących umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub jednostkach organizacyjnych NFZ na stanowisku obejmującym podobny zakres obowiązków;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność i kreatywność.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie o wykonaniu umowy zlecenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie