Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Lublin
Twoje zadania:
  • Obsługa połączeń przychodzących od Klientów lub Agentów ubezpieczeniowych (bez elementów sprzedaży)
  • Odpowiadanie na maile oraz wiadomości chat
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta/Agenta
  • Współpraca z innymi Departamentami Generali
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze oczekiwania:
  • Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
  • Wytrwałość i odporność na stresujące sytuacje
  • Wykształcenie min. średnie
  • Chęć podjęcia długoterminowej współpracy
  • Gotowość do pracy na pełny etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 17.00)
Mile widziane
  • Doświadczenie w telefonicznym lub bezpośrednim kontakcie z Klientem
  • Zainteresowanie obszarem ubezpieczeń, finansów lub pokrewnym
Twoje korzyści:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Profesjonalne szkolenie i wdrożenie do pracy
  • Możliwość zmiany wynagrodzenia już po okresie próbnym
  • Ścieżka awansu w ramach Departamentu Obsługi
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
  • Program „Bądź w Formie z Generali” – dofinansowanie do kart sportowych
  • Dostęp do platformy do nauki języka angielskiego
  • Możliwość udziału w warsztatach, webinarach i szkoleniach wewnętrznych
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie