księgowanie dokumentów,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań,przygotowywanie przelewów bankowych,potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentów,prowadzenie ewidencji kasowej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Uprawnienia: biegła obsługa komputera i programów księgowych Uprawnienia: kurs finanse i księgowość Uprawnienia: arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : obsługa programów księgowych i płacowych[Umiejętność 2] : staż pracy w księgowości minimum 3 lataKONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- CV należy przesyłać drogą e-mailową na adres: m.mierzwa
Miejsce pracy:
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie