Obsługa komputera, sporządzanie pism, deklaracji podatkowych (PIT), deklaracji ZUS, list płac dla pracowników, prowadzenie ewidencji pracowników, czasu pracy, ewidencji urlopowej i chorobowej, prowadzenie ewidencji księgowej: ryczałtowej, książki przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych podmiotom gospodarczym, sporządzanie raportów finansowych i sprawozdań, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów ksiegowych i ich archiwizację.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: Obsługa programów Excell, MS Office
Wymagania inne:
Fundusz Pracy
Miejsce pracy:
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie