Koordynator projektu budowy linii światłowodowych


Ogłoszenie numer: 4437866, z dnia 2021-04-18

Firma Fiberoptik Sp. z o.o. oferuje stanowisko

 

 

Koordynator projektu budowy linii światłowodowych

Miejsce pracy: lubelskie / Łuków

 

Opis stanowiska

Koordynator projektu budowy linii światłowodowych to bardzo ważna osoba, która zarządza projektem pod względem merytorycznym i organizacyjnym. Powodzenie projektu często zależy od ludzi, którzy pracują na tym stanowisku. Profesjonaliści muszą być wielozadaniowi.

 

Koordynator projektu budowy linii światłowodowych zarządza zespołem ludzi, więc wymagane są również umiejętności interpersonalne. Umiejętności przywódcze są ważne, aby pomóc motywować podwładnych i zaplanować kalendarz działań. Otwartość, konsekwencja w działaniu, dyscyplina i wiara w siebie sprawią, że kandydaci odniosą sukces i będą dobrymi koordynatorami.

 

Koordynator projektu budowy linii światłowodowych będzie odpowiadał za kolejność prac zespołu, planowanie kolejności projektów zgodnie z dokumentacją i pozwoleniami. Do obowiązków Koordynatora projektu budowy linii światłowodowych należy również dokumentacja projektowa - sporządzanie wniosków i uzyskiwanie pozwoleń na budowę, prowadzenie magazynu, wprowadzanie zmian do projektu itp.

Koordynator projektu budowy linii światłowodowych będzie współpracował z klientem od wyboru projektu do pełnej realizacji projektu.

 

Zakres zadań Koordynatora projektu budowy linii światłowodowych może być dość szeroki. Dlatego ważne jest, aby dobrze zorganizować swoją pracę. Do zadań Koordynatora projektu budowy linii światłowodowych należy także raportowanie i delegowanie zadań brygadziście. Realizacja projektu to złożony proces, który musi opierać się na efektywnej współpracy całego zespołu.

 

Koordynator projektu budowy linii światłowodowych jest odpowiedzialny za:

  • Planowanie projektu, monitorowanie wykonania prac, podejmowanie działań naprawczych w przypadku zgłaszanych problemów;
  • Identyfikacja i ocena ryzyk w projektach;
  • Organizacja pracy w nieprzewidzianych okolicznościach;
  • Organizacja zamawiania i dostaw materiałów i urządzeń;
  • Rozliczanie materiałów i wyposażenia;
  • Nadzór, koordynacja prac, wykonawców i dostawców;
  • Dostarczenie klientowi wszelkich informacji o zmianach w projektach;
  • Wykonanie dokumentacji wykonawczej;
  • Ustalenie harmonogramu realizacji projektu (wnioski o zajęcie pasa, wnioski o przydzielenie pasa i harmonogram prac);
  • Zatrudnianie i prowadzenie rozmów z potencjalnymi pracownikami;
  • Udział w negocjacjach i finalizacji umów w kwestiach technicznych;
  • Ciągłe informowanie wyższej kadry kierowniczej o postępach prac i monitorowanie terminowości procesów;
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między pracownikami;
  • Przygotowywanie analiz i raportów;
  • Kontrola wydatków finansowych według oddziałów i organizacja wypłat na rzecz podległych pracowników.

Wymagania

  • Wiek: 28 - 55 lat (mile widziane);
  • Wyższe wykształcenie menedżerskie;
  • Doświadczenie w branży budowy linii światłowodowej co najmniej 3 lata;
  • Posiadanie programów CAD i MS Office;
  • Umiejętność składania wniosków;
  • Znajomość języka polskiego;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne wynagrodzenie i premii;
  • Oficjalne zatrudnienie;
  • Szansa na rozwój kariery;
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie