kontaktem telefonicznym i mailowym z obecnymi i przyszłymi Pacjentami
budowaniem relacji z Pacjentami
udziałem w kampaniach związanych z profilaktyką słuchu
Czego oczekujemy?
wykształcenia minimum średniego
doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
sprawnej obsługi komputera
dobrej dykcji
komunikatywności
pozytywnego nastawienia
mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
Dla Ciebie:
Umowa o pracę od poniedziałku do piątku
Witamy na pokładzie! Jesteśmy blisko od samego początku – masz wsparcie, poznajesz swoje nowe obowiązki i zawsze uzyskujesz odpowiedzi na pytania
Portal pracownika, czyli wewnętrzny serwis społecznościowy, baza informacji o firmie, strukturze, procedurach, a także narzędzie pomocne w codziennej pracy
Dofinansowanie dostępu do ponad 1800 placówek medycznych w całej Polsce, czyli pakiet medyczny PZU
Ubezpieczenie grupowe, czyli poczucie bezpieczeństwa dla Ciebie i Twoich bliskich
Świetna atmosfera w pracy
Program benefitów – siłownia, fitness, basen, zniżki na bilety do kin i teatrów i wiele innych, czyli nasi pracownicy mają szansę na świetną kondycję i relaks
Raz na 3 lata dofinansowanie do 350 zł do szkieł korekcyjnych, czyli dbamy nie tylko o słuch naszych Pacjentów, ale także o Twój wzrok :)
Praca w centrum miasta w świetnie wyposażonym biurze