Konsultant ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka niemieckiego (poziom C1/C2) na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: woj. lubelskie
Infolinia wychodząca – kontakt z Klientem biznesowym w języku niemieckim (małe oraz średnie firmy)
Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas kompleksowego szkolenia wdrażającego.
Miejsce pracy: praca zdalna lub do wyboru w jednym z naszych oddziałów firmy (Częstochowa - Śródmieście lub Katowice - Śródmieście).
Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa Klienta biznesowego w oparciu o najwyższe standardy firmy.
Jeśli:
posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (wymagany poziom C1/C2),
posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
jesteś osobą komunikatywną
jesteś w pełni dyspozycyjny/a i gotowy/a do pracy między poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 8:00-16:00
… nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do Nas!
Dlaczego warto?
w naszej firmie nie ma czasu na rutynę,
gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie a zarazem stawiamy jasno określone cele, dysponując przy tym atrakcyjnym systemem motywacyjnym,
zapewniamy kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania powierzonych obowiązków,
będziesz miał/a możliwość wykorzystania swoich umiejętności językowych w codziennej obsłudze Klienta.