Konsultant ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim


Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

 

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka niemieckiego (poziom C1/C2) na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: woj. lubelskie

 

 

Infolinia wychodząca – kontakt z Klientem biznesowym w języku niemieckim (małe oraz średnie firmy)

 

Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas kompleksowego szkolenia wdrażającego.

 

Miejsce pracy: praca zdalna lub do wyboru w jednym z naszych oddziałów firmy (Częstochowa - Śródmieście lub Katowice - Śródmieście).

 

Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa Klienta biznesowego w oparciu o najwyższe standardy firmy.

 

Jeśli:

  • posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (wymagany poziom C1/C2),
  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • jesteś osobą komunikatywną
  • jesteś w pełni dyspozycyjny/a i gotowy/a do pracy między poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 8:00-16:00

… nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do Nas!

 

Dlaczego warto?

  • w naszej firmie nie ma czasu na rutynę,
  • gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie a zarazem stawiamy jasno określone cele, dysponując przy tym atrakcyjnym systemem motywacyjnym,
  • zapewniamy kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • będziesz miał/a możliwość wykorzystania swoich umiejętności językowych w codziennej obsłudze Klienta.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie