Konsultant ds. Kontaktów z Klientami


Konsultant ds. Kontaktów z Klientami
Lublin
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów sklepu internetowego z użyciem różnych kanałów komunikacji (live chat, telefon, email), z przyjęciem wysokich standardów jakości.
  • Zapewnienie empatycznego, profesjonalnego kontaktu oraz efektywnej pomocy na etapie przed i po sprzedaży.
  • Aktywny udział w działaniach zespołowych i zarządzanie komunikacją wewnętrzną.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w kanale telefonicznym lub równoważnym.
  • Biegła znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego na poziomie co najmniej B1+/B2.
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej, wysokie kompetencje interpersonalne.
  • Gotowość do nauki, motywacja, zdolność do pracy wielozadaniowej.
  • Biegłość w obsłudze komputera i aplikacji MS Office.
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie z atrakcyjnymi bonusami.
  • Możliwości rozwoju w strukturze międzynarodowej.
  • Elastyczne godziny pracy, dostosowanie dla studentów i możliwość pracy na część etatu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Praca lubelskie