Pierwszy sklep otworzyliśmy w 1999 roku, od początku naszej działalności powstało już ponad 80 sklepów stacjonarnych KAKADU ZOO, zlokalizowanych w popularnych centrach i parkach handlowych oraz sklep internetowy. Przez ten czas staliśmy się liderem branży zoologicznej w Polsce. Nie zwalniamy tempa i każdego roku otwieramy nowe sklepy. Jesteśmy nie tylko przyjaznym miejscem zakupów, ale też każdego dnia staramy się być jak najlepszym miejscem do pracy i rozwoju dla naszych pracowników.
Zwierzaki są dla nas najważniejsze, dlatego dbamy o to, żeby wspierać świadome wybory naszych klientów. Współpracujemy również z wieloma Towarzystwami Opieki nad Zwierzętami, schroniskami oraz instytucjami, które dbają o dobro bezdomnych i potrzebujących zwierzaków. Zwierzęta towarzyszą nam w codziennej pracy i to nie tylko w naszych sklepach… nasze biuro zamieszkują Rasco i Sheriza, dwa adoptowane przez nas kociaki.
Każdego dnia już ponad 500 pracowników przyczynia się do rozwoju naszej firmy. Nasz zespół to ludzie pełni zaangażowania, pasji, miłości do zwierząt oraz przede wszystkim otwarci na zmiany i chętni do tego, aby się rozwijać. Wspólną pracą osiągamy założone cele.
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Biała Podlaska, PH Karuzela Bialska
Zadania:
bezpośredni wpływ na budowanie zespołu
zarządzanie zespołem i motywowanie do realizacji założonych celów
rekrutacja i rozwój członków swojego zespołu
analiza danych, kontrola kosztów sklepu
wdrażanie i egzekucja działań sprzedażowych
planowanie czasu pracy zespołu
wykonywanie inwentaryzacji sklepu
odpowiedzialność za przestrzeganie standardów Marki
wsparcie kierownika regionalnego
Wymagania:
doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 5 osób, niekoniecznie w branży retail
świadomość biznesowa i doświadczenie pracy ze wskaźnikami
wysoka koncentracja na realizacji postawionych celów
umiejętność analizowania danych i wyciągania trafnych wniosków
bardzo dobra organizacja pracy własnej
pozytywne nastawienie do pracy ze standardami Marki
komunikatywność i praca w obsłudze Klienta
chęć do poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta w nowoczesnym kanale detalicznym
otwartość do podejmowania wyzwań i gotowość na zmiany
wysokie poczucie estetyki, dokładność i dbałość o szczegóły
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
zniżkę na cały asortyment dostępny w naszych sklepach
atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Twojego sklepu