Dołącz do ekipy jako Kierownik / Kierowniczka sektora
Miejsce pracy: Lublin, Olimp
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
wykazujesz się otwartością i życzliwością
posiadasz doświadczenie (minimum 3 lata) w obszarze obsługi klienta i zarządzania sprzedażą (preferencyjnie w branży budowlano-ogrodniczo-dekoracyjnej w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach etc.)
masz doświadczenie w obszarach związanych z zarządzaniem zespołem (w tym rekrutacją, oceną pracownika, rozwojem)
potrafisz opracowywać plany sprzedaży (zarówno krótko- jak i długoterminowe), analizować wskaźniki ekonomiczne (m.in rentowność, rotacja zapasu etc.)
posiadasz zdolność rozpoznawania trendów rynkowych, analizowania konkurencji, identyfikowania szans i zagrożeń; dobrze znasz rynek lokalny
jesteś zorientowany na realizację celów, wyników, optymalizację procesów
jesteś gotowy/a do pracy o charakterze fizycznym (rozkładanie towaru, kompletowanie zamówień, zmiany ekspozycji etc.)
jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
zarządzanie zespołem Doradców Klienta (rekrutacja, wdrożenie, ustalanie celów rozwojowych i ocena wyników pracy, podnoszenie kompetencji zespołu)
opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży oraz określanie kluczowych wskaźników efektywności
analiza wyników i podejmowanie działań korygujących w przypadku odchyleń od celów
udział w procesie tworzenia i wdrażania działań promujących sprzedaż oraz dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów
optymalizacja kosztów towarów i usług w sektorze, w tym zarządzanie zapasami i przestrzeganie zasad gospodarki zapasami
budowanie relacji z klientami i ich wzmacnianie poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
współpraca z innymi działami oraz serwisami zewnętrznymi (w tym magazyn centralny, dostawcy)
przestrzeganie zasad BHP, w tym odpowiedniego składowania i zabezpieczania towarów; dbanie o bezpieczeństwo klientów i współpracowników
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
premia kwartalna
udział w wynikach i Akcjonariat
fundusz mieszkaniowy
dofinansowanie do termomodernizacji
ubezpieczenie grupowe
Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
prywatna opieka medyczna
goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
kafeteria benefitów MyBenefit
rabat na zakupy
telefon służbowy
autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego