Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE Jedna z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łącząca 75-letnią tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym
Miejsce pracy: Lublin
Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników (Koordynatora Działu Helpdesk IT), która będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą zespołu pracowników w ramach Działu Helpdesk IT oraz rozwój i nadzór nad usługami IT na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.
Główne zadania na stanowisku:
Koordynacja pracy zespołu oraz bieżące zarządzanie procesami działu
Monitorowanie realizacji zadań oraz ocena efektywności zespołu
Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju usług IT w oparciu o potrzeby Uczelni
Udział w projektach oraz wsparcie użytkowników końcowych
Wykorzystywanie i rozwijanie istniejącego oprogramowania IT
Zakres obowiązków technicznych:
Instalacja i aktualizacja oprogramowania komputerowego
Zarządzanie, utrzymanie i administracja komputerami użytkowników oraz urządzeniami peryferyjnymi
Zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym i biurowym
Koordynacja instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń multimedialnych (rzutniki, ekrany, monitory)
Wsparcie techniczne użytkowników końcowych
Nadzór nad systemami alarmowymi i monitoringiem
Utrzymanie i obsługa sprzętu drukującego
Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników oraz uczelni
Raportowanie statusu zadań
Śledzenie nowości technologicznych oraz ich implementacja w środowisku uczelni
Wymagania:
Wykształcenie wyższe IT
Min. 4-letnie doświadczenie pracy w obszarze wsparcia użytkowników
Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT i projektami
Umiejętność organizacji pracy zespołu i delegowania zadań
Znajomość środowiska wsparcia technicznego (Helpdesk)
Znajomość Active Directory na poziomie podstawowym
Znajomość konfiguracji i działania usług DHCP, FTP, DNS
Dobra znajomość rozwiązań chmurowych
Bardzo dobra, praktyczna znajomość Microsoft Office 365, w szczególności: Word, Excel, OneDrive, Teams, OneNote, SharePoint
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji
Atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny i benefity pracownicze
Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w zarządzaniu nowoczesną infrastrukturą IT
Praca w doświadczonym i zgranym zespole
Możliwość samodzielnej organizacji pracy oraz elastyczność w realizacji zadań
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia)