Kierownik działu obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Numer: StPr/21/1715
OBOWIĄZKI:
organizowanie pracy działu sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży, kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój, planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników, tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi działami(godz. 8:00 - 16:00)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne


Wymagania inne:

obsługa programów biurowych, 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym

Miejsce pracy:

Biała Podlaska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

2 800 - 3 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Praca lubelskie