•nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);•udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;.•promowanie firmy, jej produktów i usług;•prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Uprawnienia: Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie