Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która ponownie zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2022” w kategorii FMCG.
Twoim obszarem działania będzie: Lublin, Biała Podlaska, Ostrowiec Świętokrzyski, Nowa Dęba, Tarnobrzeg, Dęblin, Puławy, Tomaszów Lubelski.
Co będziesz robić?
Pozyskiwać oraz rozwijać kluczowych klientów kanału HoReCa.
Negocjować warunki umów dbając o najwyższe standardy obsługi.
Monitorować zmiany w trendach rynkowych i na ich podstawie rekomendować odpowiednie aktywności wspierające rozwój kontrahentów.
Zarządzać powierzonym budżetem oraz środkami trwałymi.
Planować oraz wdrażać ustalone aktywności marketingowe.
Czego oczekujemy?
Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem klientami oraz sprzedażą w branży FMCG, w kanale HoReCa.
Analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizację postawionych celów.
Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych w sprzedaży oraz wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
Dużej samodzielności, świadomości biznesowej oraz chęci do dzielenia się wiedzą.
Prawa jazdy kat. B.
Znajomość lokalnego rynku piwnego i dystrybucyjnego będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
Umowę o pracę
Jasny system premiowy
Samochód służbowy bez limitu km
Opiekę medyczną w Luxmed
Wczasy pod gruszą
Kartę sportową
Możliwość awansu
Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
Piwo na Święta
Twoim obszarem działania będzie: Lublin, Biała Podlaska, Ostrowiec Świętokrzyski, Nowa Dęba, Tarnobrzeg, Dęblin, Puławy, Tomaszów Lubelski.
Co będziesz robić?
Pozyskiwać oraz rozwijać kluczowych klientów kanału HoReCa.
Negocjować warunki umów dbając o najwyższe standardy obsługi.
Monitorować zmiany w trendach rynkowych i na ich podstawie rekomendować odpowiednie aktywności wspierające rozwój kontrahentów.
Zarządzać powierzonym budżetem oraz środkami trwałymi.
Planować oraz wdrażać ustalone aktywności marketingowe.
Czego oczekujemy?
Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem klientami oraz sprzedażą w branży FMCG, w kanale HoReCa.
Analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizację postawionych celów.
Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych w sprzedaży oraz wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
Dużej samodzielności, świadomości biznesowej oraz chęci do dzielenia się wiedzą.
Prawa jazdy kat. B.
Znajomość lokalnego rynku piwnego i dystrybucyjnego będzie dodatkowym atutem.