Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki
ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2404
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. udział w opracowywaniu założeń dotyczących budżetu jednostki na następny rok budżetowy;2. udział w opracowywaniu projektu uchwały budżetowej;3. współpraca podczas przygotowywania projektu planu finansowego jednostki w zakresie dochodów i wydatków oraz jego zmian;4. współpraca w zakresie opracowywania, monitorowania i aktualizacji wieloletniej prognozy finansowej;5. przygotowywanie wniosków do projektów uchwał Rady Miasta Lublin i zarządzeń Prezydenta w sprawie zmian budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej;6. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w projekcie uchwały budżetowej, uchwale budżetowej oraz jej zmianach;7. prowadzenie ewidencji zmian budżetu jednostki;8. udział w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu jednostki;9. sporządzanie rocznych rozliczeń otrzymanych dotacji celowych z budżetu państwa;10. monitorowanie i bieżąca analiza wykonywania budżetu jednostki;11. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w wieloletniej prognozie finansowej oraz jej zmianach;12. analiza umów (rocznych i wieloletnich) powodujących powstanie zobowiązań finansowych;13. sporządzanie informacji związanych z gospodarką finansową prowadzoną w jednostce, wymaganych przez organy kontrolne oraz instytucje zewnętrzne;14. opiniowanie wniosków w sprawie zmian w planie zamówień publicznych w roku budżetowym;15. sporządzanie sprawozdania w zakresie zaangażowania wydatków;16. współpraca z Urzędem Miasta Lublin oraz innymi jednostkami organizacyjnymi gminy Lublin dotyczącej projektów współfinansowanych ze środków europejskich;Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html
Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe;2. min. 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, min. 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym;3. posiadanie obywatelstwa polskiego;4. pełna zdolność do czynności prawnych;5. korzystanie z pełni praw publicznych;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;8. nieposzlakowana opinia;9. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice i programów finansowo-księgowych.Wymagania dodatkowe:1. odporność na stres;2. umiejętność pracy w zespole;3. znajomość systemów MDOK i KSAT;4. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu planowania i realizacji budżetu w jednostce budżetowej;5. mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej;
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 do 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek stażowy
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie