Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. gwarancji


ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. gwarancji
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2364
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynacja organizowania oraz prowadzenia dokumentacji procesów związanych ze zgłaszaniem i usuwaniem zgłoszonych usterek, organizowania przeglądów gwarancyjnych oraz egzekwowania usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji w zakresie obiektów zrealizowanych w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych będących w kompetencji Zarządu;2. współpraca z Wydziałem Realizacji Inwestycji i wieloosobowymi stanowiskami pracy w Zarządzie w zakresie realizowanych zadań;3. współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami gospodarczymi, instytucjami publicznymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań stanowiska pracy;4. obsługa klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;5. terminowe załatwianie spraw;6. opracowanie propozycji do planu pracy Rady Miasta;7. przygotowanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań;8. realizowanie zadań wynikających z uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta i poleceń przełożonych;9. przestrzeganie tajemnic ustawowo chronionych;10. współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań;11. wykonywanie zadań określonych w systemie kontroli zarządczej;12. wykonywanie zadań określonych w systemie zarządzania jakością;13. wykonywanie zadań określonych w systemie zarządzania bezpieczeństwem informacji;14. przygotowywanie dokumentów do przekazywania do archiwum zakładowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe kierunkowe: prawo, administracja;2. min. 3-letni staż pracy;3. posiadanie obywatelstwa polskiego;4. pełna zdolność do czynności prawnych;5. korzystanie z pełni praw publicznych;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;8. nieposzlakowana opinia;9. znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;11. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;12. znajomość ustawy Kodeks cywilny;13. umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, internet;14. umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:1. odporność na stres;2. umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Praca lubelskie