Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
Realizacja celów sprzedażowych
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm
Nasze wymagania
Przynajmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta w branży finansowej: bankowość, ubezpieczenia, pośrednictwo finansowe – jeśli masz krótsze doświadczenie zaproponujemy Ci stanowisko Doradcy Klienta
Wiedza dot. produktów i usług bankowych, w tym dot. funduszy inwestycyjnych
Umiejętność rozpoznawania potrzeb Klientów i dobierania odpowiednich rozwiązań
Umiejętność efektywnego umawiania spotkań z Klientami
Otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów
Nastawienie na realizację stawianych celów
Wykształcenie wyższe
To oferujemy
pracę w polskiej instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
realny wpływ na to ile zarabiasz poprzez miesięczny system premiowy oparty o realizację celów bez maksymalnej kwoty premii
bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, platforma do nauki języków, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku, zniżki na produkty Banku)
O nas
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.