Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dealerem maszyn JCB w Polsce.
W gamie ponad 300 produktów JCB oferuje maszyny i rozwiązania dla budownictwa, rolnictwa, transportu materiałów i innych branż. Aby sprostać wymaganiom klientów różnych branż dystrybuujemy maszyny przez spółki: Interhandler – maszyny budowlane i do transportu materiałów, Agrihandler – maszyny dla rolnictwa (JCB i inne marki), IH Systems - maszyny kolejowe i rozwiązania dla innych branż.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności handlowej i serwisowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor Serwisu
Miejsce pracy: Centrala Toruń, oddziały na terenie Polski
Ogólną odpowiedzialnością osoby na tym stanowisku będzie tworzenie, wdrażanie i zarządzanie rozwiązaniami strategicznymi i operacyjnymi, które zapewnią dalszą profesjonalizację Organizacji Serwisu oraz osiąganie założonych celów biznesowych i satysfakcję klientów.
Dyrektor Serwisu będzie odpowiedzialny za zarządzanie działaniami organizacji serwisowej zatrudniającej obecnie ponad 150 pracowników, świadczącej usługi serwisowe dla klientów spółek Interhandler, Agrihandler i IH Systems.
Obowiązki obejmują:
Kierowanie wszystkimi aspektami działalności Serwisu, zapewnienie ciągłości poziomu usług
Tworzenie, wdrażanie i zarządzanie standardami operacyjnymi, metodami i rozwiązaniami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług dla klientów
Zapewnienie, że wszyscy pracownicy Serwisu stosują przyjęte zasady służące osiąganiu wysokiej satysfakcji klientów
Prowadzenie pomiaru jakości obsługi klienta
Tworzenie programów utrzymania klientów
Tworzenie, wdrażanie i zarządzanie wskaźnikami KPI w zakresie usług, aby zapewnić efektywność operacyjną i oczekiwane przychody
Zapewnienie, aby wszystkie wprowadzone standardy usług, postępowania, organizacji pracy są konsekwentnie stosowane i przestrzegane
Nadzorowanie monitorowania i raportowania działania usług serwisowych
Zarządzanie podległymi menedżerami, min. w zakresie zapewnienia efektywnego wykorzystania zasobów operacyjnych
Zarządzanie personelem Serwisu w celu zapewnienia uczciwości, profesjonalizmu, zaangażowania organizacji usługowej
Zapewnianie odpowiedniej ilości i kwalifikacji zasobów ludzkich, w celu realizacji celów biznesowych
Zapewnianie aktualizacji odpowiedniego poziomu wiedzy technicznej i kompetencji pracowników działu
Udział w przygotowaniu budżetu Serwisu
Zapewnienie zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami regulacyjnymi