Zarządzanie pracą zespołów ds. Obsługi Gwarancyjnej
Koordynacja wszelkich działań w obszarze obsługi gwarancyjnej,
przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych usterek pod względem zasadności i odpowiedzialności podwykonawczej,
profesjonalny kontakt, prowadzenie rozmów oraz korespondencji z Klientem i Podwykonawcami w zakresie obsługi gwarancyjnej,
kontrola jakości dokumentacji kontraktów przyjmowanych do gwarancji
koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów,
współpraca z Podwykonawcami oraz innymi zespołami, w tym: kierownikami budów, Działem Prawnym oraz ze wszystkimi osobami mogącymi usprawnić proces obsługi gwarancyjnej,
weryfikacja i nadzór nad odbiorem wykonanych prac/usterek (dokumentacja formalna zgodna z umowami),
raportowanie do przełożonych.
Profesjonalne reprezentowanie Pracodawcy przed Klientami i innymi podmiotami, z którymi Spółka współpracuje w ramach swojej działalności.
Wymagania:
wykształcenie wyższe budowlane;
min. 4-letnie doświadczenie zawodowe podobnym stanowisku i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/kierownika kontraktu na obiektach kubaturowych;
ekspercka wiedza z obszaru usterek i obsługi gwarancyjnej w branży budowlanej;
doświadczenie w zakresie obsługi klienta;
umiejętności analitycznego weryfikowania dokumentów;
wysoka kultura osobista, umiejętność panowania nad trudnymi sytuacjami;
komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność organizowania czasu pracy;
sumienność w realizacji powierzonych zadań;
energia i dynamika działania.
Oferujemy:
umowa o pracę lub kontrakt B2B
udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży
rozwój zawodowy wśród najlepszych profesjolalistów