Jesteśmy jak Shopify, tylko dla restauracji. UpMenu to firma technologiczna działająca w modelu SaaS. Oferujemy platformę e-commerce, która pozwala restauracjom zbudować stronę internetową, uruchomić na niej sklep internetowy i sprzedawać z niej jedzenie online bez pośrednictwa zewnętrznych portali (takich jak pyszne.pl, ubereats.com czy grubhub.com
Działamy od 2012 roku. Obecnie z naszego rozwiązania korzysta ponad 1400 restauracji. Większość klientów pochodzi z Polski, ale intensywnie skalujemy się na inne rynki globalne jak USA, UK, Meksyk, Argentyna, Austria, Czechy.
Do naszych klientów należą największe polskie sieci restauracji, jak Sushi Kushi czy Sphinx.
B2B Marketing Expert (Product Marketer)
praca zdalna
Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym.
Twoje kompetencje i doświadczenia zawodowe istotne dla nas:
Pracowałeś/aś w biznesie operującym w modelu SaaS i masz kilkuletnie doświadczenie w marketingu internetowym produktu SaaSowego
Możesz siebie określić jako t-shaped marketer, z ekspertyzą ”hands on” w przynajmniej jednym z obszarów: SEO, Content, Budowanie Community, Performance, Marketing Automation
Dobrze operujesz danymi – rozumiesz je i umiesz na ich podstawie podejmować decyzje
Bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i koncentrujesz się na wyniku
Lubisz używać i testować nowe narzędzia marketingowe
Dobrze odnajdujesz się w środowisku start-upu
Bardzo dobrze w mowie i piśmie posługujesz się j. angielskim
Twoim zadaniem będzie:
Marketowanie produkt UpMenu na różne rynki: w Polsce i poza Polską (m.in. USA, UK, LATAM)
Opowiadanie o sukcesach klientów, partnerów oraz produkcie UpMenu za pomocą wartościowego contentu (blog, posty, video, newsletters, product updates itp.)
Organizowanie webinariów live
Odpowiadanie i współtworzenie strategii marketingowej UpMenu
Zarządzanie budżetem marketingowym
Zarządzanie i dbanie o rozwój własnego zespołu lub podwykonawców
Współpracowanie z innymi działami (Customer Success, IT, UX)