* Obsługa klientów – przyjmowanie dokumentów i udzielanie podstawowych informacji* Prowadzenie KPiR* Sporządzanie i rozliczanie deklaracji PIT, CIT, VAT* Reprezentowanie klientów przed urzędami* Wsparcie w prowadzeniu pełnej księgowości* Przygotowywanie pism i deklaracji urzędowych (m.in. VAT-R, NIP-8)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Asystent do spraw księgowości Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu i do pracy Uprawnienia: UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, DYNAMIZM, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ CELU Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie