Pracując tutaj, w biurze w Lublinie, na co dzień wspierasz klientów w rozwiązywaniu trudności. Odbierasz połączenia przychodzące, odpowiadasz na maile i obsługujesz chat.
W skrócie: zajmujemy się kompleksową obsługą klientów, bez sprzedaży.
Podczas 3-tygodniowego szkolenia zapewniamy:
Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Lublinie
Dostęp do baz wiedzy
To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na:
rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne)
budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami
inwestowanie w rozwój
Docenimy w Twojej kandydaturze:
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Sprawne posługiwanie się językiem polskim,
Znajomość pakietu Microsoft Office,
Znajomość języka angielskiego, umożliwiającą rozumienie czytanego tekstu,
Zaangażowanie i motywację do pracy,
Zainteresowanie nowymi technologiami.
Jeszcze nie wiesz, czy pasujesz?
W pełni to rozumiemy - zatem pozwól nam Cię poznać! :)
Co możemy dać Ci w zamian?
Spokojny sen o lepsze jutro - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
Czas dla rodziny, znajomych i na Twoje pasje - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli
Benefity, które stanowią dla Ciebie wartość - kafeteria MyBenefit i setki ofert na pewno sprostają Twoim oczekiwaniom - karta sportowa, nowe ubrania, czy wyjazd w góry na weekend?
Bezpieczeństwo na każdy dzień, czyli prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe
Szkolenie, na którym razem z nowymi kolegami i koleżankami z pracy zgłębisz tajniki obsługi klienta i zdobędziesz wiedzę o produktach
Radość z tego, że w CNX możesz być sobą - jest nas ponad 600, a każdy z nas jest inny i to jest super! Po co zawracać sobie głowę dress codem?