Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży świadczącej usługi z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analizy!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
Do twoich zadań należeć będzie:
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami;
Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów;
Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
Biegle posługujesz się językiem polskim (C2) i znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2-B1);
Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Mile widziane jest doświadczenie w Customer Service.
Kilka ważnych informacji:
Start w drugiej połowie Stycznia;
Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów;
Godziny pracy: poniedziałek - sobota; w przedziale 8:00-18:00 (8-godzinne zmiany);
Okres treningu i nestingu w biurze w Lublinie, potem przy dobrych wynikach możliwość pracy hybrydowej.
Dołącz do nas a zyskasz:
Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi Klienta;
Atrakcyjne pakiety socjalne (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się Świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.