Inspektor ds. wynagrodzeń i innych rozliczeń w wydziale budżetu i finansów
Starostwo Powiatowe w Parczewie
Inspektor ds. wynagrodzeń i innych rozliczeń w wydziale budżetu i finansów
Miejsce pracy: Parczew
Numer: StPr/25/0306
OBOWIĄZKI:
1) sporządzanie list płac pracowników jednostek oświatowych obsługiwanych przez Powiat Parczewski,2) naliczanie składek ZUS i FP oraz przekazywanie ich do zapłaty,3) naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz przekazywanie go do zapłaty,4) sporządzanie deklaracji podatkowych,5) sporządzanie raportów z zakresu ubezpieczeń społecznych,6) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach na prośbę pracowników,7) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,8) sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego imiennych informacji o wysokości osiągniętego dochodu pracowników,9) podawanie danych do sprawozdań GUS, SIO, w zakresie zatrudnienia oraz wysokości wypłaconych wynagrodzeń,10) przekazywanie danych do jednolitego dodatku uzupełniającego w jednostkach oświatowych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie wynagrodzeń pracowników jednostek oświatowych na potrzeby księgowości i organu prowadzącego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: sumienność Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:
dyplom ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia preferowane o kierunku lub specjalności ekonomia, rachunkowość, finanse;1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne): wymagania konieczne1) obywatelstwo polskie;2) minimum 3- letni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w naliczaniu wynagrodzeń;3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny): 1) znajomość ustaw:a) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;b) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;c) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymid) ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości e) ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczycielaf) ustawa z dnia 6 stycznia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;g) znajomość rozporządzenia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;h) znajomość przepisów dotyczących prawa podatkowego, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i świadczeń z ZUS, w tym dotyczących PFRON i PPK;i) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); 2) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów;3) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jawny i precyzyjny;4) sumienność, odpowiedzialność oraz odporność na stres;5) osbługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word. Excel).
Miejsce pracy:
Parczew
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 do 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
Zatrudninie na czas określony z możliwością dalszej współpracy
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie