Agrihandler Sp. z.o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem uznanych na rynku rolniczym maszyn m.in.: JCB, ALPEGO, Schuitemaker, Veenhuis, Fischer, Caffini.
Oferuje maszyny rolnicze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Aktualnie poszukujmy kandydatów do pracy na stanowisku:
Dyrektor Handlowy
Miejsce pracy: na obszarze Polski
Ogólna odpowiedzialność:
Dyrektor Handlowy będzie odpowiedzialny za osiąganie i przekraczanie celów sprzedażowych, wyznaczenie kierunku rozwoju biznesu Agrihandlera, tworzenie i realizację strategii sprzedaży, budowanie i zarządzanie efektywnym zespołem sprzedaży.
Kluczowe obowiązki obejmują min:
Definiowanie kierunku i strategii sprzedaży, kierowanie realizacją przyjętej strategii i taktyki marketingowej – także we współpracy z innymi działami/liniami biznesu
Rozwijanie sieci sprzedaży dealerskiej AG i zarządzanie sprzedażą (wszystkie marki)
Zarządzanie relacjami handlowymi z partnerami biznesowymi – dostawcami (JCB, dostawcy innych marek)
Profesjonalizacja sieci dealerskiej
Wspieranie rozwoju każdego dealera-partnera, w celu zorientowanej na wzrost sprzedaży i większej liczby ich klientów
Kreatywne wprowadzanie produktów do nowych dealerów
Nadzór nad szkoleniem dealerów w zakresie nowych produktów i programów
Budowanie i szkolenie efektywnych zespołów sprzedaży
Regularne monitorowanie i raportowanie do Zarządu operacji sprzedażowych; kontrolowanie wydajności członków zespołu sprzedaży/ KPI sprzedaży
Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży. Monitorowanie cen brutto do netto, miesięcznych przychodów i udziałów w rynku
Budżetowe / miesięczne raporty, prognozy sprzedaży
Koordynowanie działań z marketingiem, opracowywanie programów i materiałów marketingowych, takich jak reklamy, promocje sprzedaży i prezentacje
Nadzorowanie tworzenia partnerstw biznesowych, negocjowanie kontraktów
Współpracuje z działami takimi jak Serwis, Logistyka, Marketing w celu zapewnienia sprawnego działania operacyjnego sprzedaży
Wymagania:
Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: rolnictwo, budowa maszyn
Wiedza i sieć kontaktów z klientami /partnerami krajowego rynku rolniczego
Minimum 7 lat doświadczenia w sprzedaży dla rolnictwa, zarządzaniu kluczowymi klientami i/lub rozwoju biznesu
Minimum 3 lata budowania i kierowania komercyjną organizacją sprzedaży, z odpowiedzialnością za wynik sprzedaży na poziomie regionu/firmy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Doskonałe umiejętności komunikowania się i negocjacyjne
Silna świadomość sprzedażowa/biznesowa, z dogłębną wiedzą o warunkach rynku rolnego
Umiejętności egzekwowania wyników, celów sprzedażowych
Umiejętności oceny kompetencji w celu kształtowania skutecznego zespołu sprzedaży
Możliwość podróżowania do 60% czasu pracy
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pracę w firmie o uznanej pozycji dystrybutora marek maszyn premium na rynku polskim
Profesjonalne narzędzia pracy
Samochód klasy SUV segment D
Ubezpieczenie grupowe – administrowane przez pracodawcę
Pakiet sportowy – z większościowym dofinansowaniem przez pracodawcę