Administrowanie biurem, prowadzenie rozliczeń, obsługa korespondencji, kontakty z gminami, wystąpienia do prasy/władz, redagowanie pism, prowadzenie sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Dziennikarstwo/Prawo/Administracja Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: umiejętność szybkiego uczenia się Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: osoba kreatywna Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:
mile widziane osoby które prowadziły wcześniej działaność gospodarczą
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu